Jobbeli jobb

Det blev inge step ikväll, istället blev det 5 timmars extrajobb. Inte illa såklart, men jag ville ju så gärna träna! En vattenledning hade grävts av och jag kan lova att ett äldreboende utan vatten inte är någon bra kombo. I helgen jobbar jag två långa pass så jag kommer knappt vara hemma något alls, 7-20.30 och 8-21. Kommer sakna min lilla älskling!!

BVC idag gick finemang som alltid. 8475 gram, 75 ståtliga cm och med ett huvudomfång på 46 cm! På 3 månader har han gått upp 1 kilo och växt 3 cm, inte konstigt att jag tycker han blivit en stor pojke! :-) Han följer sin kurva i princip på milimetern och han fick en massa beröm för sitt fina samspel och enorma charm! Ja, han kan nog charma de flesta faktiskt, oftast för att han ska få som han vill då såklart haha!

Och påväg till BVC slog det oss att det idag är 2 år sen jag gjorde gravtestet, galet vad tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, jag är super nöjd med tanke på att vi fick ner dom till 70 procent. :) Vad kul med jobb, extra pengar tackar man aldrig nej till. Och tack för hjälpen tidigare, hehe!

2010-10-28 @ 21:41:17
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var verkligen supergott! Kanske inte jättenyttigt, men man behöver ju inte äta så mycket utav såsen! :)

2010-10-28 @ 23:48:27
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0