Kinder maxi

Sådär, nu är 5 timmars arbete avklarat. Kvällen har gått otroligt snabbt. Och tur det, jag ville bara hem till mina älsklingar! Gabriel ligger ju visserligen och sover, men jag längtar tills imorgon då jag får mysa med världens bästa kille.

Hämtade ju ut hans vinterskor tidigare idag och dom är ju gigantiska! Tvivlar på att han kommer kunna använda dom i vinter :-( Ska träffa min personliga barnklädesexpert Kristina i helgen så jag får rådfråga henne hihi. Ja, hon är en grym vän på många sätt och vis! Hoppas annars att han ska kunna ha ett par Kuoma i strl 20 och att det finns kvar här i stan. Annars finns ju Viking också, men det är verkligen inte lätt att hitta vinterkängor till hans små fossingar.

Nu ska jag göra lite kaffe och pussas med Simon innan han ska iväg.. Britta kommer snart hit så ska vi se någon hyrfilm. Och jag ska äta godis, har köpt två små kinder maxi som jag tänkte få njuta av ikväll :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar kinder maxi!!!

2010-10-22 @ 23:47:01
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0