Mys ♥

Våran middag på Pär & Mickes igår var.. underbar! Vi hade det så himla mysigt. Vi pratade om livet nu, livet innan Gabriel och jag fick gråta en skvätt. Jag är lyckligt lottad som har mina älskade pojkar i mitt liv, tänk så bra allt blev ♥

När vi kom hem var lillebus fortfarande vaken så vi fick oss lite mystid. När han sen somnade kom Krister och Emelie hit och hälsade på. Och tiden går fort när man har roligt, helt plötsligt var klockan 01 :-)

Idag har vi inga direkta planer. Handla, hämta ut ett paket, städa.. Kanske möblerar om också, dvs flyttar in datorn i sovrummet och flyttar ut malmbyrån. Vi får se helt enkelt. Jag ska i alla fall strax bege mig ut på promenad men jag känner mig inte alls nå sugen på det. Jag skulle behöva en träningsmaskin här hemma för såna dagar då jag verkligen inte vill eller har möjlighet ta mig ut.. Nåja, man blir inte smal av att sitta i soffan och glo :-)


Kommentarer
Postat av: Britta

Vad glad jag blir över att ni fick en mysig kväll tillslut ändå. Det är snart den 12 nov ska ni se:)



Vad åt ni föressten?:)

2010-10-09 @ 11:54:17
URL: http://brittalindmark.wordpress.com
Postat av: Anonym

Oh, så mysigt det lät. Preciis som det ska vara! :) Jag blir så varm om hjärtat, när jag hör eller läser om andras lycka här i livet. Kraam!

2010-10-09 @ 14:41:28
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0