Mysig lördag

Det blev inga kinder maxi igårkväll. Istället blev det lite lösviktsgodis och trocadero som Britta hade med sig :-) Vi såg Remeber me och den är helt klart sevärd, fick lipa lite i slutet också.

Lillebus gav mig sovmorgon till 8.30 idag. Kunde inte somna förän efter 2 inatt, direkt jag blundade såg jag bara en massa läskiga ansikten från skräckfilmer, blandannat hon från the ring och exorcisten. Undrar om jag någonsin kommer sluta vara mörkrädd?

Vi har i alla fall haft en mysig morgon tillsammans jag och Gabriel. Vi har mest suttit i soffan och gosat och han har legat i mot min axel och strykt mig på kinden ♥ Min finaste, världens bästa kille. Det finns inte tillräckligt med ord som beskriver hur mycket jag älskar honom!

Dagens planer är ännu lite luddiga. Vet inte om vi ska träffa Kristina och Vendela idag eller om det blir först imorgon. Ikväll ska vi i alla fall äta middag hos G´s mormor och Björn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0