Skitknä!

20 minuter in i bodybalance-passet låter mitt vänstra knä plötsligt krasch-boom-bang. Och jag ville bara skrika, det gjorde så ont! Så resterande 40 minuter hade jag lite halvtaskig koncentration. Det var många svordomar som gick igenom mitt huvud vill jag lova. Smärtan avtog dock ganska snabbt och det kändes knappt när jag gick hemåt. På Step In köpte jag ett liniment som jag haft tidigare då knät spökat. Så nu blir det smörja, smörja, smörja och imorgon ska jag köpa ett knäskydd. Jag måste kunna träna!! Skitknä! Så mitt humör gick från toppen till botten.. Nåja, det är bara att ladda om. Vilodag imorgon och så afropowerdance på fredag. Blev bokad på jobb imorgonkväll så det blir inge step, och lika bra det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0