Städat

Idag klev jag och lillebus upp 9. Har städat på förmiddagen men det tycks aldrig ta slut med alla dessa småsaker. Jag avskyr att ha saker framme, vill helst ha så bortplockat som möjligt. Ska i alla fall gå ner med lite till förrådet och lite ska kastas. Måste gå igenom förrådet någon dag, får knappt plats med en knappnål där inne. 

Kl. 13 ska jag möta upp Kristina och Vendis och gå en sväng på stan. Gabriel får stanna hemma med Simon. Det är skönt att kunna strosa runt själv ibland! Ska kika efter lite julklappar, det är ju så roligt! :-)

Idag är jag grymt sugen på McDonalds. Turligt nog finns det närmast i grannstaden, annars hade jag nog fallit för frestelsen hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0