Syndafloden

Mitt förra inlägg handlade faktiskt inte om att jag är en tjockis, men tack ni söta som kommenterade. Det gav mig ett leende på läpparna :-)

Nu till det jag menade, inte så intressant för läsare men som verkligen gjorde mig ledsen idag. Min mens kom som ett brev på posten, min mens som jag inte ens SKA ha. Och vad är det för dag imorgon? Jo, vi skulle egentligen till Piteå.. Så nu blir det inge hotell för oss, och det som känns riktigt förjävligt är att Simon nu jobbar 4 helger på raken, alltså måste vi boka om det till i mitten av november :-( Vi, JAG behövde verkligen det här. Men jag kommer inte att kunna njuta eftersom jag alltid har så ont.. Så jag hoppas verkligen att det går att omboka.. :-( Jag är skitledsen faktiskt, men det finns inte mycket att göra.. Vi ska gå ut och äta middag i alla fall för att ladda om batterierna!

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Haha, nu känner man sig dum ju :P Otur att det inte blir av :(

2010-10-07 @ 22:17:06
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Ni kan ju iaf försöka njuta av en god middag ute på nån restaurang, jag är ju hos Gabriel då :) och myser :)

2010-10-07 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0