Twilight

Nu har lillebus precis somnat. S fick ta honom efter gårdagens minst sagt påfrestande nattning.

Jag ska "bygga" ihop lampan jag beställde tidigare i veckan som kom idag. Nu är det bara glasskivan som fattas, men det kommer först i mitten/slutet av nästa vecka. Ikväll ska vi mysa ner oss i soffan och se Twilight! Och de resterande två filmerna imorgon och på söndag. Har inte sett dom ännu, mest av ointresse. Men vem vet, jag kanske blir lika hysterisk som alla andra? ;-)

Edit; Mamma ringde och påminde mig om att det var fredag = idol. Hade jag helt glömt bort dagvild som jag är! Blir nog Twilight senare eller imorgon istället.

Och nu är lampan på plats. Den är verkligen supersnygg!! Dessvärre blev den vita lampskärmen beige när den tändes.. Jag gillar inte beige. Kanske blir snyggare med en glödlampa med färre watt. Men jag är nöjd! :-) Bild kommer när allt är färdigt, så det kan nog dröja ett par veckor till. Vet inte när fotona på Gabriel kommer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaaaaaa, Twilight! MUMS :)

2010-10-15 @ 19:06:39
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, jag tog nästan till lipen när han sa 21 fucking cm! Trodde att han skojade.

2010-10-15 @ 19:51:32
URL: http://nenima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0