Roligheter

Idag har vi haft en riktig toppendag!

Vi har hälsat på hos Elina och Saga, absolut dagens bästa! Jag har verkligen lärt känna fina människor de senaste månaderna! Kristina, Elina, Johanna.. Ja, människor jag verkligen trivs med! Älskar´t! Jag hade med mig kameran men som vanligt glömmer jag bort att fota.. Tråkigt, måste bättra mig!

Har varit på middag hos Gabriels farmor också, souvas och smördegsinbakad potatis var det som serverades. Behöver jag ens nämna hur gott det var?! :-) Efter middagen lämnade jag mina pojkar kvar där och så gick jag en snabbsväng på Intersport där jag hittade mig en träningsbh och en topp som jag la undan. Då var det bara skorna kvar! Träffade söta Ida också och vi planerade att vi skulle träffas senare i veckan :-) Det är då verkligen på tiden, känns som att det var 100 år sen vi jobbade ihop!

OCH ikväll har jag beställt hem en bordslampa till byrån. Ett redan bra pris + 50% rabatt = ett sjuhelsikes bra kap!! Jag är supernöjd! Vad det är för lampa får ni däremot vänta med tills den är på plats här hemma.  Jag vet dock människor som kommer tänka "jaha, en SÅN lampa som HON har..". Och ja, jag må "härmas" lite, men är det inte lite så att man hittar inspiration hemma hos andra? Nu menar jag inte att man kopierar någon annans hem, men om man hittar något som man verkligen vill ha och någon man känner har en likadan, ska man då inte köpa det just därför? Ibland får jag känslan att det är en oskriven lag..? Om man inte vill att folk ska ha likadana grejer som en själv får man väl helt enkelt snickra ihop sina egna möbler :-) Hur som helst kommer det bli niiice!

Nu ska jag diskeli-diska och plocka undan lite här hemma. Imorgon ser vi framemot ett möte på Step In och stan med Johanna!


Kommentarer
Postat av: Elina

Du har så rätt i det du säger! :) Och självklart ska man köpa det man tycker om, oavsett om någon man känner har en sådan sak eller inte. Tack för idag söta ni, kraam!

2010-10-11 @ 21:48:17
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Britta

Nä alltså, det här är så barnsligt. Har man äganderätt på saker och ting?

Om någon tycker att en sak är fin, så får man väl för guds skull köpa den för sin egen skull. Vi ska vara glada över att personen är nöjd över sitt köp istället!



Det är bara egoistiskt och barnsligt att tänka i andra banor.. För övrigt borde ordet "härma" ha en åldergräns på 10 år.

2010-10-12 @ 17:48:38
URL: http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0