Ljus i höstmörkret

Nu har jag precis kommit hem från Storheden. Lampan är på plats och det blev så fint, nu hade jag bara velat ha nya blommor och krukor till köksfönstrerna. Dom vi har nu har vuxit så konstigt och är inte alls fina längre. Jag gillar garderobsblommor, dom funkar alltid och passar mig som inte alls har gröna fingrar. Jag kan knappt planera om en blomma så dör den.

Ska alldeles strax börja med middagen som idag blir korv och makaroner. En maträtt som jag verkligen inte tycker om, mer oinspirerande maträtt finns nog inte. Men jag får göra en stor sallad och äta mycket av den istället. Påväg till Storheden kom jag på att jag missat att dricka min andra shake idag, inte så bra för blodsockret men det är verkligen en härlig känsla att inte känna sig hungrig hela tiden. Tidigare var jag bra på att småäta men nu känner jag aldrig det behovet mera. Imorgon har jag kört på PRE-net i 1 månad och jag måste säga att det är det näst bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv (det bästa är att vi valde att bli föräldrar, det var ju faktiskt inte så självklart i början). Jag känner enorm skillnad i både kroppen och knoppen! Tidigare så var jag trött hela tiden, jag sov ju oftast med Gabriel båda hans vilor under dagen. Svärmor tjatade alltid om att jag skulle gå till en läkare ifall jag hade brist på någon vitamin, men tänk att det var så enkelt som en hälsosammare livsstil. Jag har aldrig känt mig så pigg som nu! Och jag är mycket, mycket gladare! Och ikväll är det dax för det andra bodybalance passet för veckan och det peppar mig ju bara ännu mer! :-)

Och igårkväll kom Britta hem igen för några dagar, och det kan jag lova gör mig GLAD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0