Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Elina :-) So let´s do this!

4 Tv-program - Kungarna av Tylösand, Sex and the city, Biggest Loser och Idol

4 Saker jag gjort idag - Diskat, handlat, dammsugit och myst med lillebus

4 Saker som jag längtar efter - Våran framskjutna hotellvistelse, tills jag är smal, choklad, min familj på Åland

4 Saker på önskelistan - Att Gabriel får ett långt, friskt och lyckligt liv, lotto-/trissvinst, ett jobb och en ring på mitt vänstra ringfinger :-)

4 Saker jag avskyr - Lögner, falskhet, våra fula sovrumstapeter och kardemumma

4 Saker jag tycker om att göra - Umgås med familj och vänner, busa med min älskade son, dricka kaffe och shoppa

4 Saker jag ätit idag - 2 PREnet shakes, kycklingtortillas och massor med guacamole

4 Utmanade - Victoria, Britta, Ida Ö och Mari!

Kommentarer
Postat av: Anonym

;) Kram!

2010-10-09 @ 18:07:15
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0