100906

Dagen började med att Simon satte sin dator på plats, och givetvis var det tvungen att jävlas så att han fick köpa grejer för 400:- för att det skulle funka med databordet. Sen har vi haft besök av Gabriels mormor, lekt i lekparken, lagt ut vårat gamla databord på blocket och bara myst. Jag har även pratat med min älskade vän Britta i telefon. Jag saknar den tjejen, världens bästa vän.. Men om drygt 3½ vecka ses vi och som jag längtar tills vi sitter i vår soffa med varsin kaffekopp i handen och surrar om allt mellan himmel och jord.

Nu ska jag sätta igång och plocka undan lite här hemma. Inte för att det syns egentligen.. Håller på att få ett psykbryt av kaoset vi lever i. Jag avskyr att ha en massa prylar framme men eftersom vi inte kunnat stoppa upp vitrinskåpet och annan förvaring så står alla grejer lite varstans. Kanske därför jag är på dåligt humör i princip all vaken tid.. Jag håller på att bli galen :-( Kommer mig inte till ro någonstans.. Imorgon ska vi i alla fall men en massa grejer till tippen med en massa skräp. Hoppas också vi blir av med det gamla databordet snabbt! Jag förstår verkligen inte vad jag tänkte när jag köpte det, men förmodligen att det var litet och smidigt i min lilla etta jag hade tidigare.

Nä nu ska jag hälla upp en kopp kaffe och sen sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0