100917

Idag har jag inte varit på topp. Har inte orkat städa eller någonting alls som krävt lite energi, eller jag har faktiskt vikt ihop alla Gabriels kläder i 80 som jag tvättat men de ligger fortfarande och tar upp all plats i soffan.

Linn kom hit med lite gofika efter middagen. Vi har pratat om "Kungarna av Tylösand" och fnissat hela kvällen. Har ni sett det, kanal5´s nya skandalsåpa? Själv tycker jag det är ganska underhållande faktiskt, haha. Ett galet gäng som bor tillsammans i ett hus i Tylösand under sommaren och serien går väl egentligen ut på att bli aspackad, ha många sexparters och göra bort sig så mycket som möjligt. Det är bra tv det! Jag kan då lova att jag inte skulle vara särskilt stolt om jag vore deras mamma i alla fall.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Lekparken är ett måste i alla fall, även fast Gabriel mest roar sig med att äta sand :-) Vädret verkar ju bli helt okej, inge regn i alla fall. Men om det är någon som vill ha lite kaffebesök så hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0