100920

Tack till er som kommenterat om era barns sovrutiner! Alla barn är olika, så enkelt är det!

Idag har vi varit till min mormor och Kjell. Vi blev bjudna på köttsoppa på renkött till lunch och det satt fint i magen! Gabriel som älskar renkött åt väldigt bra. Lillbusen fick också åka fyrhjuling med "gammelmorfar" Kjell men det var ingen höjdare. De åkte en liten sväng och han var sååå ledsen när de kom tillbaka, men han var trött innan så det plus någonting nytt var kanske ingen bra idé. Men vi får testa nästa sommar då han är lite större, vanligtvis älskar han ju motorer av alla slag!

Imorgon ska jag äntligen på mitt första PREnet-möte! Är lite nervös men så jäkla laddad! Känns däremot inge vidare att behöva väga sig inför någon annan, men det ska bli kul att se vad BIA-mätningen visar. Den mäter ju fett-, vätska- och muskelmassa i %.

Jag skulle behöva till LÅ imorgon men jag vet inte riktigt hur ska jag hinna med det?! På onsdag är sista dagen att beställa förstoringarna från Gabriels fotografering och jag behöver verkligen kolla utbudet på ramar på Gallerix. Åhléns hade inte ramar i storlekarna vi funderat på.. SKIIIIT!

Kommentarer
Postat av: Linn

Kom till LÅ! :)

2010-09-20 @ 23:46:38
Postat av: Linn

Kom till LÅ! :)

2010-09-20 @ 23:47:56
Postat av: Julia

fast om jag åker så blir det en snabbis, alltså bara gallerix..

2010-09-21 @ 00:48:15
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0