Bas

Inatt har vi sovit gott alla tre. Gabriel i spjälsängen, jag i dubbelsängen och Simon på soffan. Och nej, det är inte jag som skickat honom på soffan ;-) Han börjar däremot tro att sängen är vad som orsakar hans onda rygg.. Hm.. Vi har väl inte direkt lust att köpa nya madrasser, men vi får väl se.. Det går ju inte heller att han ska behöva ha ont dagarna igenom..

S tog Gabriel när han vaknade 5.35 imorse. Jag sov till 8.15. Det är min tredje sovmorgon på raken! S tycker inte att jag ska behöva vara vaken så långa dagar nu i början av PREnet. Bästa! Men nu i helgen tycker jag att han behöver få sova lite.

Idag ska jag städa här hemma och vid lunchtid kommer en tjej och köper databordet :-) Sen måste jag iväg och handla! Middagen ikväll blir fetaostfylld köttfärsslimpa med potatis och sås och givetvis en stor grönsallad till det! Mmm, det vattnas i munnen bara jag tänker på det! Måste verkligen bli bättre på att planera maten nu så att det blir näringsrikt och nyttigt!

Ska hinna med en promenad också, inga undanflykter!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det lät inge bra med Simons rygg. :/ Men middagen lät galet god, det börjar vattnas i munnen på mig med. På tal om det, visst har du spikat och kollat så Simon kan vara med Gabriel nästa Fredag? :)

2010-09-24 @ 09:37:32
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har inte så många som kommenterar på min blogg men tom jag lyckas missa kommentarer mellan varven så du är inte ensam. Det är ju sånt som händer! Men vi kunde ju byta mobnr så kan man lättare kommunicera!? Vilken omtänksam sambo du har som ställer upp, det sociala stödet är ju ovärderligt vid förändringar. M påminde mig att vi hade ju planerat att ev åka till Ikea på onsdag (vilket sammanträffande!) eftersom det är vår enda gemensamma lediga dag nästa vecka. Sist vi var dit hade dom inte hälften av det vi sökte till nya plejset :-( Men vi kan ju höras närmare och se åt vilket håll det lutar!? Ha en bra helg, själv ska jag jobba fre-tis.. Kram!

2010-09-24 @ 09:52:26
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men toppen. :) Jo, vi hade väl tänkt kring fem så behöver det inte bli så sent?!

2010-09-24 @ 10:30:27
Postat av: Elina

Det var såklart jag som kommentera det där sista. :)

2010-09-24 @ 10:31:30
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: NG

Det är SWEET att börja med Bas. Nu kommer ORKEN, Julia! By the way så borde ALLA kvinnor ha en Simon. ;)

2010-09-24 @ 11:33:35
URL: http://nenima.wordpress.com
Postat av: NG

TIPS: Bas Choklad blir MYCKET godare med ICAs havremjölk. :)

2010-09-24 @ 13:41:16
URL: http://nenima.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0