Byggmästarna Lindholm/Björk

Det gick bra att jobba inatt. Blev inte trött förrän strax innan 5 och då var det ju bara två timmar kvar! Lilleman var ju världens gulligaste son igår och sov mycket så då fick jag de timmar jag behövde. Idag sov jag alldeles för länge med tanke på att jag inte jobbar denna natt. Gabriels farmor ringde och ville ha lilleman medan S var på jobbet så att jag fick sova.. Och det resulterade i att jag sov till 16! Skönt var det, men kanske inte det smartaste draget :-)

Ikväll kom Kristina hit med benen till data-/skrivbordet som hon köpte åt mig idag på ikea. De hade inte benen i fredags och skulle heller inte få på flera veckor men som tur var kom de in igår. Så ikväll efter det Gabriel somnat så skruvade vi ihop allt. Det var mycket större än jag trodde så jag blev lite besviken.. Men jag tror nog det kommer bli fint i slutändan ändå. Min första tanke var dock "Herregud var ska julgranen få plats i år?!". Som tur är har jag ju ett par månader att klura på det men det blev verkligen tomt om plats i vardagsrummet. Men förhoppningsvis ska vi ju inte bo på 81 kvadratmeter resten av livet! Det som är riktigt bra är ju att nu är det fritt fram att börja pyssla i barnrummet! :-D

Vi har verkligen byggt mycket möbler den senaste tiden, och vi har ju kvar en del till Gabriel rum. Simon börjar bli rätt less på mig och mina idéer ;-)



Ihopplock av Vika/Curry-serien från ikea. Det är kul när man kan mixa och matcha precis hur man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0