Dag 1 med PREnet

Idag har jag träningsvärk, men det känns fruktansvärt bra! Då vet jag att kroppen fått jobba. Har druckit min första shake nu och den smakade faktiskt ganska gott! Inte alls lika blaskig som jag trodde, men jag kommer nog vara ganska less ikväll när jag druckit 5 stycken, och imorgon. Men det är bara att kämpa på! Jag är stolt över mig själv att jag äntligen tagit tag i det och jag kommer att klara det. Ca 37 veckor är det beräknat att min viktnedgång ska ta, lagomt till sommaren. Det är en lång process, men det är ju precis så det ska vara. Den stora utmaningen kommer ju bli julhelgen, men jag lovar er att jag kommer köra mitt måltidsprogram lika strikt då. Det kommer fler jular och julbord!

Nä nu ska jag sätta igång med städningen, det är väl typ det min energi kommer räcka till idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till rivstarten! Vad roligt att du känner dig så sporrad och motiverad, det är den viktigaste drivkraften tror jag. Detta kommer du klara galant! Här på mitt jobb har det blivit värsta trenden att köra PreNet och en av tjejerna har gått ner så mycket att bara 1/3 av hennes forna jag finns kvar. Så visst går det bara man vill och kämpar på! Lycka till!!

2010-09-22 @ 12:13:44
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: NG

Trots mina åtta (!) hemska dagar med PREnet Go så gick jag bara ner 2 kg de första två veckorna, men nu hade jag gått ner 4½ kg.

2010-09-22 @ 14:02:27
URL: http://nenima.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0