Fin fint!

Nu är första varvet målat! Det är lite ojämnt och så, men jag antar att det blir bättre efter andra varvet? Det har verkligen varit guldvärt att ha Johanna till hjälp, både hennes sällskap och målar-skills. Och så måste jag påpeka att jag är förundrad över hur den som tapetserat därinne ens får kalla sig målare och har ett jobb, så slarvigt alltså. Blir så mycket finare nu, jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga och gjorde det jag egentligen ville. Blir antingen på fredag eller lördag som vi fixar sista varvet. Sen ska det möbleras och fixas, ROLIGT!!! Barnrummet måste vara det roligaste rummet att inreda! :-)

Nu: Idol > diska undan och plocka ihop leksaker > Kungarna av Tylösand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0