Godmorgon 1 september!

Och så var årets första höstmånad här. Termometern visade bara 2 plusgrader och det var frost i gräset när vi klev upp imorse, men det är väl så det ska vara? :-) Lilleman vaknade redan 5.30 imorse, men han sov hela natten inatt och då brukar ju dagen starta lite tidigare!

Ska snart iväg och fixa lite ärenden med mamma och sen snabbt hem till mina pojkar igen! Städ och fix står på agendan som vanligt. Men med nya dammsugaren var det faktiskt ganska roligt att dammsuga, det fick smidigt och snabbt! Gabriel är inte så förtjust i den annat än när den är tyst. Och ändå är den betydligt lägre än våra förra dammsugare vilket då var tanken när vi köpte den. Det som verkligen är toppen med den är att den inte sprider den där lukten som andra dammsugare gjort så luften känns frisk och ren!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag måste bara fråga en sak om den här lukten som du skriver, läste tidigare att någon annan också kommenterat det att det luktar när man dammsuger. Är det bara jag som aldrig varit med om detta? Brukar de börja lukta efter man dammsugit eller vadå? Jag har min mormors gamla dammsugare just nu som säkerligen är 15 år gammal och det luktar då bara rent efter att jag städat.

2010-09-01 @ 08:54:19
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0