Illa

Vaknade med ett fruktansvärt illamående imorse. Trodde att det skulle gå över när jag druckit min shake, men icket. Jag hoppas det går över, jag hatar att må illa. Under graviditeten var jag tvungen äta i sängen direkt på morgonen för att lindra illamåendet, som tur var så varade det bara några veckor.

I eftermiddag ska jag och Gabriel kila upp på stan och fika med Britta och Nina, kanske någon fler? Vi längtar!!

Ikväll ska jag på Tupperwareparty hos Linda. Min mamma har börjat sälja igen så det ska bli skojsigt att se henne arbeta! Ska även ha ett eget party nästa vecka så hojta till om ni är intresserade av att komma :-) Bättre köksgrejer finns ta mig tusan inte! Jag får ofta höra att det är så dyrt, men om man kollar livslängden på det så är det BILLIGT! Jag har en massa plastbyttor från det att min mamma var i 20-års åldern som fortfarande är i jättefint skick.

Nu ska jag ringa ett roligt samtal (återkommer om det senare) och sen göra mig iordning för dagen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag kommer mest troligt, men det beror ju på vilken dag/ tid du tänkt :-)?

2010-09-30 @ 10:12:09
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: ånis

Kanske är gravid igen? ;)

2010-09-30 @ 11:15:09
Postat av: Linn k

Vilken dag hade du tänkt dig?:)

2010-09-30 @ 11:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0