Lite bättre

Nu känns allting lite bättre. Har pratat med min bästa Britta och imorgon kommer hon äntligen hem!!! Och på torsdag har vi inplanerat en kaffe :-) Wii wii wii!

Har också börjar pyssla i Gabriels rum. Tanken var ju att vi skulle måla vitt, men nu får de gula tapeterna vara kvar ett tag till. Det hade ju kunnat vara värre tapeter.. Så ikväll när jag kommit hem från jobbet ska vi bygga förvaringsmöbeln och imorgon ska allt borras upp på väggarna, eller allt och allt, det är tre saker bara. Gabriel får sova kvar i vårat sovrum ett par veckor till i alla fall, vi har ju ännu inte köpt någon babyvakt och det känner jag att vi måste ha för att jag ska kunna slappna av eftersom han vaknar ju ännu på nätterna ibland, även fast det nu blivit mycket mera sällan. Inte nu för att jag tror att jag inte skulle vakna om han vaknar på natten, han kan ju väcka hela huset med sin ljuva stämma om nätterna ;-)

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir det nå Ikea för er imorgon? Inte för oss, hittade en sänggavel här i stan så Ikea får bli nästa månad, man måste ju sprida ut utgifterna litegranna.. Dessutom fick jag jobb imorgon och sen får jag ÄNTLIGEN vara ledig tre dagar efter att ha jobbat sex dar i sträck. Orken är inte densamma och kan jag så lägger jag mig gärna före sju på kvällen :-) Jag och pensionärerna! Men vi kanske kan ses en annan dag? Vi får höras helt enkelt. Shoppa lugnt om ni nu åker!

2010-09-28 @ 17:49:49
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0