Lite shopping idag ändå

Trots att jag infört köpförbud åt mig själv så blev det lite shoppning åt Gabriel på stan idag. Men det var bara för att det var så hiiimla billigt. Och två av sakerna behövde han faktiskt! En kortärmad vit pikébody som jag tror att han ska få ha imorgon på fotograferingen, svarta fleecebyxor.. och sen det som han egentligen inte behövde - en jeansskjorta. Men jag kunde bara inte hålla mig när jag såg priset, 49,50:-. Jag älskar H&M´s priser! Den var dock i storlek 80 som de flesta kläder jag köper åt honom nu är så det är ju någon månad bort. Jag vill som göra hans garderob för nästkommande storlek "färdig" innan han börjar använda den. Då kan jag kolla hur mycket som matchar och lite sånt :-) Man kan väl säga att han har en full garderob i 80 nu, men det kommer säkerligen fyllas på med lite dagiskläder som tål att slitas på då han kommer kunna ha den storleken länge.



Imorgon är det ju äntligen dax för Gabriels 1-års fotografering. Jag hoppas han kommer vara på toppenhumör och en riktig charmör framför kameran :-) Det är lite tråkigt att han inte kan stå upp själv ännu, men hon har säkert fina grejer vi kan använda oss av. Ska ta med lite leksaker hemifrån också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Jag säger som min syster, kläder får man aldrig för mycket av. (Det får man ju, men man kan ju försöka inbilla sig det andra, haha)



2. Han kommer vara så snygg imorgon, men lycka till iaf. Hoppas han är lika glad som han alltid är!



3. Nätshopping är ju så enkelt, gilla!

2010-09-07 @ 20:26:36
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0