Lördagkväll

Jag fick en hel del gjort här hemma idag, trots ett oväntat besök av svärmor. Både köket och badrummet fick sig en rejäl omgång. Det tog tid men var så skönt efteråt! Imorgon ska jag ta kylen invändigt, dammsuga, skura och dammtorka. Skulle behöva sortera lite i min garderob och byrå också, men det får bli senare i veckan. Nu måste jag börja sortera i lillrummet så att Gabriel får ett eget rum. Har som mål att vara färdig tills Britta kommer den sista. Jag behöver små mål, då vet jag att jag inte skjuter upp det något mer!

Blev inte att umgås med Malin och Co ikväll, får inte tag på den kvinnan. Men tur det kommer fler dagar!

Imorgonkväll får vi besök av Johanna och Daniel! Johanna är så himla brun efter deras Turkiet-resa så jag kommer se ut som ett åkerspöke i jämförelse :-) Ska bli kul att höra om allt skojsigt de hittat på därborta.

Nu ska jag och mitt stora hjärta avnjuta varsin nybakt kladdmuffins och en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA. Näh. Ska bli kul att ses imorgon!

2010-09-11 @ 21:31:58
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har aldrig gett henne nezeril och kommer heller aldrig att göra det, av egen erfarenhet :D.

Vi kör på koksalt, det har funkat bra tidigare.

Vad är iliadin?

2010-09-12 @ 10:47:47
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0