Rensa, rensa..

Igårkväll vid 23-tiden tog jag mig an garderoberna i lillrummet och det var visst ett lite stort projekt än jag trodde. 02 tog jag mig tillslut i säng, och då var jag inte ens färdig. Sorterade bland alla Gabriels urväxta kläder (tur att han inte hunnit med så många storlekar ändå), vek om alla sängkläder och badlakan och kastade sånt som inte behövde vara kvar. Har lite kvar ännu, har inte orkat ta tag i det på morgonen. Gabriel har varit omöjlig och absolut inte velat sova, men nu har han precis somnat och jag hoppas att han sover minst 1½ timme i alla fall. Då hinner jag duscha och göra färdigt i garderoberna.

Så det blir bara städning även idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0