Jobbeli jobb!

När jag lämnat Gabriel på dagis imorse ringde jag bemanningen och tänkte höra mig för om lite jobb då jag var ledig hela förra veckan, och vilken lyckoträff!! 7 arbetspass lyckades jag knåpa ihop och det känns himla bra att ha blivit bokad över påsk då det genererar lite extra i plånboken hihi. Simon jobbar påsk han också men turligt nog har ju Gabriel världens snällaste mormor som ställer upp som barnvakt de få timmarna det behövdes :-)

Nu väntar jag på att rapport ska börja. Var tydligen ett reportage från barn 4 på NUS där vi var med Gabriel hans första 8 dagar i livet. Så det vill jag faktiskt kika på!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Men du är väl ledig på fredag va?

2011-04-18 @ 23:36:50
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Victoria

Tack söta du!

Du rockar också din lilla sjuttis ;).

2011-04-19 @ 08:17:27
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0