Måndag!

Har varit och promenerad med Johanna ikväll. Tycker verkligen om den tjejen! Vi har surrat om våra gamla minnen och allt tokigt man gjort här i livet :-) Minnen är verkligen underbart, om än jag önskar jag kunde fått radera några..

Har rantar runt i Storheden och så Barnens Hus med mamma idag. Så nu har vi ännu en vagn :-D Börjar bli trångt med 3 stycken nu haha. Men edgen ska vi göra oss av med fortast möjligast. Klarar knappt av att se det där klumpiga aset.. Gabriel var då supernöjd med ny vagnen, han ville sitta i de hela tiden ikväll, sötungen! Så imorgon blir det premiärturen till dagis! Annars så köpte jag mest lite småplock till hemmet och födelsedagspresenter åt kommande födelsedagsbarn. En cykelbarnstol och cykelhjälm till Gabriel inhandlades på Biltema också. Oj vad jag längtar tills jag får pocka fram cykeln!

Har varit på Step in idag också och träffat min medlemstränare för att göra ett nytt trtäningsshema. Känner mig nöjd och hoppas att jag nu ska få lite inspiration till att gå till gymmet. Det ska nog fixa sig :-)

Nu ska jag äta mig en äggsmörgås och sen blir det nog krypa ner under täcket. Känner för en tidig kväll ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de är lite min erfarenhet de med angående vagnarna.. så tror den får stanna hemma. Kanske man kan köpa en enkel paraply vagn trots att hon inte är mer än strax 6 månader. De är ju inte mycket vagn vi ska åka - men ändå!

2011-04-11 @ 21:33:46
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0