Sovmorgon!

Idag fick vi sovmorgon till 7.50, gudomligt skönt! Har varit en bra natt inatt. Gabriel vaknade till vid tolvsnåret och var jätteledsen men efter lite mammamys var allting lugnt igen.

Nu ligger min sockerunge och vilar på soffan och jag håller på att tvätta och städa. Alla säger att diskmaskin är guldvärt och vi har ju haft diskmaskin nu i några veckor och ärligt talat hade jag likagärna kunnat vara utan den. Tvättmaskinen däremot.. det är min pärla! Som småbarnsföräldrar är våran tvättkorg nästan alltid full och det är så skönt att bara kunna slå igång en maskin när det behövs :-) Kan ju också ha att göra med att vi måste till grannhuset för att använda tvättstugan.

Nä, nu är det dags att fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Jag hade inte klarat mig utan varken diskmaskin eller tvättmaskin!



Gabriel kommer nog att bygga upp ett ordentligt immunförsvar när han är sjuk så pass ofta. Man måste se det från den positiva sidan ibland :)

2011-04-22 @ 14:15:32
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag hade aldrig kunnat leva utan diskmaskin - verkligen aldrig! Den är verkligen guldvärd! Ett liv utan den, skulle inte vara ett liv ;0)

2011-04-23 @ 21:11:00
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0