Kalas!

Idag har vi varit hela familjen i grannstaden och grattat Ellen som fyller 5 år idag! En massa gofika bjöds det på och jag sorterade ut det jag gillade bäst, men trots det blev det lite för mycket. Och till råga på allt så stannade vi till på McDonalds på hemvägen.. Men alltså det var så värt varenda kalori! Haha.

Så ikväll pressade jag mig lite extra mycket på bodypumpen! La på 2 kg på bröst men mer vågade jag inte. Har ju bara kört den här releasen en gång tidigare så jag är fortfarande lite ovan hur mycket jag klarar av. Nästa gång ska jag iallafall testa lägga på 2 kg på rygg och 1 kg på ben. Ökar sakta men säkert! Tycker det är riktigt tungt nu, men jag har ändå kört pump ett bra tag nu och jag tror jag skulle kunna pressa mig lite ytterligare. Kroppen behöver ju utmaningar, annars byggs inga muskler! Bränner ordentligt i rumpan och låren nu så jag kanske lyckas få lite träningsvärk tills imorgon?!? :-) Efter passet intogs en banan på direkten och när jag kom hem stekte jag en omelett med skinka och fetaost. Kanske inte världens bästa "efter-träning-maten" men jag vet inte vad annars jag ska äta klockan 22..? Och min PREnet-rådgivare har ju sagt att jag måste äta något matigt efter styrketräning för att börja bygga. Mina staplar från BIA-mätningarna visar ju att jag äter alldeles för lite efteråt så..

Föressten så fick jag en riktig jackpott på skofronten idag! Vi tog en runda in till Skokanonen också när vi ändå var i Luleå och där lyckades jag faktiskt hitta mig två par skor, ett par svarta kilklackspumps och ett par lila converse. Har haft converse för flera, flera år sen men jag trivs verkligen inte i platta skor pågrundav mina stora fötter så jag hade helt gett upp hoppet om ett par nu.. meeen.. när jag såg de lila blev jag totalförälskad! Så nu får jag helt enkelt se ut som ett "L" hihi. Skönt att äntligen ha hittat ett par vårskor som inte är stövlar, stövletter eller annat iallafall :-)

 Födelsedagsbarnet!


Mina älsklingar!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0