16.2.2011

Imorse blev jag väckt av bemanningsenheten 6.58. Herregud vad jag svamlade i telefon haha.. Så det blev jobb mellan 8-13 idag. Men jag har verkligen inte saknat att bli väckt sådär och behöva stressa iväg..

Efter jobbet har jag hunnit vara en sväng hos mamma, handlat och kollat på Pingu med lillebus. Han ska ha Pingufilmen på hela dagarna, så det är vad som visas på våran tv för tillfället hihi. Han ser visserligen inte mer än några minuter åt gången, men den ska liksom bara vara igång. Jag börjar bli måttligt less på signaturmelodin ;-)

Idag testade jag bulgur för första gången och oj så gott det var!! Vi åt bulgur, kyckling, sallad och tzatsiki till middag och det gick hem hos hela familjen!

Nu ska jag bläddra igenom iForm som jag köpte idag. Ida tipsade ju om den och jag var ju som tvungen att köpa den när ett reportage handlade om vad man ska äta både innan, under och efter träning! Kunde ju inte passat mig mycket bättre! Om en timme ungefär ska jag trotsa kylan och knata till step in för ett bodysteppass! Härligt, härligt! :-) Hoppas det blir lika svettigt som förra passet!

Och så måste jag ju bara nämna att jag har en av världens finaste vänner, min älskade Britta! Blev alldeles tårögd när jag gick in på hennes blogg tidigare i eftermiddags.. HÄR kan ni läsa vad hon skrivit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0