+2,4

Det är vad vågen visar efter 1½ veckas slarv. Det värsta är känslan av att jag har svikit mig själv när jag gått upp lite mer än hälften av det jag kämpat så hårt för till förra BIA-mätningen. Ännu tyngre känns det när jag vet att jag var så NÄRA att klara mitt största delmål. Så idag bestämde jag mig för att du blir det jävlar inget mer, nu ska jag verkligen vara stenhård mot mig själv. Måste komma igång med att äta ett mellanmål så idag handlade jag lite kalkon, keso och havreknäcke. Det är verkligen botemedlet mot mitt småätande och hetsätande!

Annars då.. Har varit på MIO med idag och som vanligt skulle jag kunna gå en hel dag där inne och drömma :-) Beställde en sittpall då jag hade en rabattkupong.. Jag är torsk på rabattkuponger, känns som att jag måste handla då hihi. Men det skadar inte med en till sittmöbel i vardagsrummet. Dessvärre var leveranstiden 7 (!!) veckor, så vi får den väl inte förrän mot slutet av april. Provsatte matstolar också och den jag kikat på tidigare vad gudomligt bekväm! Nu gäller det bara att övertala min älskade sambo, han var nämligen inte lika imponerad av designen. Men han har ju inte provsuttit den så jag ska släpa med honom dit senare i veckan. Nästa vecka blir det en tripp till IKEA för att inhandla matbordet. Jag kan knappt bärga mig! Oj så skönt det ska bli med lite nytt. En ny matgrupp är någonting vi verkligen behöver så. Vi har sketna klappstolar och matbordet är hemmagjort och alldeles för lågt.


 Denna sittpall fast i mörkgrått istället!


Och så stolen jag kärat ner mig i.


Kommentarer
Postat av: Sara

(pepp kram) Det går upp och ner.. Tyvärr. Det är bra att du reagerar så du hinner sätta stopp!

Det tar tid att hitta balansen i livet så det håller resten av livet. Jag kämpar själv med det!=( Du kommer få bättre veckor sen! Se bara till att analysera vad som blev fel! Du är ju jättemkt mindre än sist jag såg dig ! tänkt epå det då jag såg dig i gallerian!=) Duktiga du !

2011-03-01 @ 15:39:10
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0