Fredagkväll

Nu är jag hemma med mina älsklingar efter en arbetskväll, mitt lilla hjärta ligger ju och sover visserligen. Det var härligt att komma hem, vissa dagar saknar man varandra lite extra mycket. Och idag var en sån dag. Jag ville aldrig sluta pussa på Simon!

Har förberett lite inför morgondags middag sen jag kom hem. Imorgon jobbat jag till 17 och då kommer mamma och Björn hit så bjuder vi dom på tacopaj och så ska tvn borras upp på väggen, möjligvis en tavellist också. Jag har förövrigt världens godaste recept på tacopaj och det receptet hittar ni HÄR! Krämig och god.. Mums!

Nä nu ska vi gå och skruva fast dörrarna på tvbänken så allt är färdigt tills imorgon, jippiii!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0