Jag förstör bara för mig själv!

Fy vilken dålig karaktär jag haft i helgen! Stoppat i mig allt från vitt bröd till bakverk. Alltså så korkat, usch! Får väl se vad vågen visar på tisdag. Vägde mig faktiskt alldeles nyss och det var inga roliga siffror, men då ska man ju inte väga sig på kvällen heller. Kollade lite i mina PREnet-papper och där finns det uträknat att jag ska vara färdig i mitten på april! Jisses, det är ju bara 2 månader dit. Beroende på startvikt och i vilken takt viktminskningen sker så räknas det ut när man bör nå sitt mål. Första BIA'n visade mitten på juni, så visst har det gått förjäkla bra hittills! Inte nu för att jag måste ha blivit färdig till april. Mitt egna mål är första veckan i maj, sen får jag väl se hur det går. Känns iallafall omöjligt att nå målvikten på bara ytterligare 2 månader. Det innebär en viktminskning på lite drygt 1,2 kg i veckan. Det är nu nu det kanske börjar gå lite "trögt" och jag verkligen får kämpa för varenda hekto. Men men, ingen tidspress, det är bara dumt! Det tar den tid det tar helt enkelt.

Imorgon tänkte jag gå till step in så jag är där redan klockan 7. Behöver ett sista konditionspass innan BIA och så måste jag ju "vila" i 24 timmar innan. I torsdags körde jag ju mitt sista styrkepass och jag hoppas så på lite plus på muskelsidan. Oj oj, tycker det kan bli tisdag nu!!!! :-)

Kommentarer
Postat av: sara isaksson

Hej! Hörru.. Du måste ta det lite lugnt. Jag förstår dig. HELT OCH HÅLLET. har även själv gått på prenet ett kort tag förr. Du ska kämpa arslet av dig mot målet. men det är bara ett mål, en riktlinje. Du ska kunna leva samtidigt. och tar det en månad extra så gör de det .. Du ska kunna leva såhär resten av ditt liv inte gå tillbaka när du är klar med vikten. för då står du där igen som förr fortare än du märker. jag smällde upp i vikt direkt tidigare. Du är för bra för att göra det misstaget ! Vitt bröd visst det hade du kunnat skippa det kan vi leva utan men det är ju så jävla gott. Se det som att så länge du aldrig köper in det hem så är det lugnt. tar du det på ett fik? okey då sker det . Helt rätt att tänka det tar den tid det tar. Har vi kunnat dra på oss en övervikt under lång tid. ska det ta lika lång tid att gå ner den också och sen leva med livsstilen! YOU ROCK! Faaaan det var ju helg ; ) Nu är det nya tag ny vecka måndag= ett vitt oskrivet papper! Right? Lucha Lucha Lucha! Du är grym ju!! Sa det till Britta när vi var på prommis!

2011-02-14 @ 08:29:29
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det kommer säkert gå jättebra ändå på tisdag! Det är väldigt lätt att man fuskar när man inte har möjlighet att träna.... Det blir som en ond cirkel! Kom ihåg att det inte är säkert att du går ner så mycket utan istället bygger muskler :-) det är ju det som är bra med BIA och inte vanlig våg!



Du har varit/ är skitduktig och det kommer du vara även om du inte tappat varenda kilo om två månader :-)!!

2011-02-14 @ 08:35:21
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Linn

I fortsättningen får vi hjälpa varandra, eller hur? : )

2011-02-14 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0