Kvällsmys.

När jag slutade idag kom mamma och Björn och hämtade upp mig och så åkte vi hem till oss. Under tiden jag och mamma fixade middagen satte Björn och Simon upp tvn på väggen. Och så fint det blev!! Är verkligen helnöjd :-) Känns som ett helt nytt vardagsrum, nu är det egentligen bara lite småfix kvar. 

Lagom till melodifestivalen kom Johanna, Daniel och Marlene över. Med sig hade dom hemmabakade semlor.. mmmh! Jag tycker egentligen inte om semlor och definitivt inte mandelmassa men fy tusan vad goda de var! Jag som skulle vara nyttig nu dagarna innan BIA, jag lyckas inte så bra hihi. Strikt imorgon och så ska jag hinna med ett träningspass på måndagmorgon. Vi har haft en riktig toppenkväll alltså. Tycker det är så mysigt med kvällsbesök!

Nu är det iallafall sova som gäller, klockan ringer ju trots allt 5.30 imorgon.. Känns inte sådär jätteroligt vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0