Onsdag!

Ingen träningsvärk idag trots att jag la på ytterligare vikter igår. Känner mig lite "tung" i benen men det är allt. Alltså jag måste ju ha något seriöst fel på min kropp? Eller så bygger jag helt enkelt ingenting. Min medlemstränare blev tillochmed lite chockad igår när jag sa att jag bara fick träningsvärk efter mina två första pumppass. Blir så jäkla frustrerad! Men på tisdag får jag väl lite bekräftelse hur det gått på muskelsidan, har ju dock inte tränat särskilt mycket den sista månaden så att så bra resultat bör jag inte få.

Idag har vi inga direkta planer. Simon är tillbaka på jobbet och jag och lillebus myser på här hemma. Han är fortfarande supersnorig och hostar. Börjar känna lite panik för att han inte varit på dagis på 5 dagar, tänk om han tycker det är jätte läskigt att komma tillbaka? Ska ringa dit idag iallafall.

Skulle behöva börja bygga ihop våran nya tvbänk nu men det är typ omöjligt med en nyfiken liten kille i närheten. Blir nog att göra det ikväll när han somnat för natten. Imorgon ska nya tvn nämligen upp på väggen! Har dock inte bestämt mig ännu om vi ska sätta upp tavellisten ovanför soffan.. Hade ju som en plan med att sätta upp 2 bilder från 1-års fotograferingen där samt lite ljuslyktor.. Får se hur vi gör!

Nu ska jag iallafall flytta rumpan från soffan och göra någon nytta här hemma. Ikväll är det bodystep på schemat! Härligt med ett svettigt konditionspass! :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart jobb går före! Vet själv hur det är att vara timvikarie och bara kunna boka saker preliminärt.. Hoppas lilleman kryar på sig!! Kaffe tycker jag låter som en bra plan, hör av dig någon dag när du ser ut att vara ledig.. Jag är ju ledig jämt :-)

2011-02-09 @ 11:29:10
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Axlar och triceps är ju det som är jobbigast. Dock hade jag mest träningsvärk i låren faktiskt. Blev jag lite förvånad över. Iofs där jag la mest vikter. Får se om jag kommer ihåg till nästa gång vilka övningar jag skulle öka vikterna på och vilka jag skulle ha samma.



Hoppas du får bra resultat!



Psst, ska också på bodystep idag :)

2011-02-09 @ 16:59:52
Postat av: Gammelmostern

Haha ja jag kunde knappt ha barnen i famnen på två dagar. Nog för att de satt där ändå men bara om de inte rörde på sig. Då gjorde det så ont så jag nästan puttade ner dem av ren reflex :D haha.



Ska nog köra nästa gång på lördag igen. Måste ha 2 dagar träningsfritt efteråt om det blir likadant. Kan iofs ha fått värre träningsvärk eftersom jag hade kört 6 pass på 4 dagar utan att låta kroppen vila.



Letade dock redan dan efter efter pass där man inte behöver använda benen så mycket :P Hittade dock inget...

2011-02-09 @ 20:42:53
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0