Skrattat, skrattat och skrattat!

Inte nog med att väckarklockan ringde 5.30 imorse, termometern visade -33 grader idag OCKSÅ. Jag skulle kunna dra en lång ramsa svordommar om hur otroligt less jag är kylan nu, det har liksom varit såhär kallt i snart 2 veckor. Det är bara som att luften går ur en varenda morgon när det är 30 minusgrader.. Usch, jag tappar verkligen all lust till att göra just någonting. Hur som helst var det bara att pälsa på sig imorse och kila iväg till jobbet. Såg ut som en isbit när jag efter 25 minuter klev innanför dörrarna på jobbet.

Jag och mamsen har varit och tränat ikväll, eller vad man nu ska kalla det! Tanken var att vi skulle köra crosstrainer men "alla" 3 var upptagna sådär jäääättelänge så vi fick tänka om lite. Istället blev det 20 minuter cykel och 10 minuter rodd. Det var nog länge sen jag skrattade så mycket sist som idag när mamma skulle testa rodden. 10 minuter skrattattack! Inte så effektiv träning alltså, men vad gör det när man istället har förjäkla roligt?! :-)

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, behöver lite skönhetssömn inatt känner jag ;-) Imorgon är det fullt på planeringen.

Kommentarer
Postat av: Mari

Oj har ni bara 3 st crosstrainers. Det var lite. Tror det är 12 stycken på stil. Minst.

Haha, var det tekniken du skrattade åt eller?

2011-02-23 @ 22:30:08
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: elin w

haha, känner mig en smula träffad angående ockuperandet av crosstrainern ;)och nog såg jag allt att lite armmuskler kikade fram när du satt där och rodde :) så pumpen har nog gett resultat!

2011-02-24 @ 23:15:24
Postat av: Julia

haha, men jag brukar ju själv stå drygt 1 timme! :-) skulle ju egentligen på bodystep men den var ju inställd!



Jag hoppas det, tycker själv jag ser en klar förbättring på armarna. men bia-mätningarna visar ju på annat!

2011-02-25 @ 20:08:08
URL: http://julialindhol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0