Soliga söndag!

Här hos oss har det inte blivit mycket sömn inatt. Gabriel har skrikit och gråtit i princip hela natten.. från 21.30 igårkväll ända tills 8 imorse med några korta avbrott. Han har fått sova mellan oss inatt och det var mysigt de korta stunder han faktiskt sov. Men usch vad vi är trötta idag..

Just nu ligger han och vilar och jag väntar på att mamma ska komma hit och göra mig sällskap. Nu är vi friska och har verkligen längtat efter besök!! Skönt att slippa känna sig isolerad längre. Ser ut att vara kanonväder ute men dessvärre hinner vi inte ut och njuta något idag. Simon slutar 16 och då ska vi direkt iväg till kyrkan för middag och så familjegudstjänst. Hoppas lillebus håller sig någorlunda lugn i kyrkan, men det kommer ju vara fler busiga barn där så det lär nog bli full rulle ;-) Ska se om jag hittar hans dopljus också så vi kan ta med det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi! :D Blir det bodystep imorgon? Jag har bokat! Och Core innan, och pump på tisdag!

2011-02-20 @ 20:42:14
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0