Tränat!

Har varit och tränat ikväll efter fem (!!) dagars vila. Behöver jag ens nämna hur härligt det kändes? 50 minuter kondition och så ett corepass på det. Imorgon är det bodypump som står på schemat, jippiii! Plus att jag har ett inbokat möte med min medlemstränare för att gå igenom gymmet igen. Har ju helt kommit ifrån detta med styrketräning så jag behöver lite nya ROLIGA övningar.

Jag kommer dock aldrig någonsin göra om felet jag gjorde ikväll. Då passet idag var så tidigt åt jag middag när jag kom hem istället, big misstake. Min kropp skrek ju efter mat och jag åt alldeles för mycket. Huvva.. Då äter jag hellre en stadig middag innan och ett ägg eller smoothie efter träningen. Förra veckan testade jag någon riktigt mumsigt efter ett bodystep-pass. En swebar med smak av mintchoklad. MUMS!! Det var som att äta godis hihi. Tydligen inte så bra om man håller på att gå ner i vikt, utan passar bättre till att bygga muskler. Så det är ingenting jag kommer göra till någon vana att köpa, men kanske någongång då jag känner för att lyxa till det lite!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad härligt det låter med träning, jag har redan abstinens!! ;)

2011-02-08 @ 09:48:41
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Britta

Jag har alltid Swebar eller allevos bars hemma.



Swebar:

"Den passar alla och ger en bra återhämtning efter träning i form av kolhydrater (fruktos och glukos) och protein (äggalbumin, mjölkprotein och vassleprotein) och lite fett. SWE BAR™är även berikad med vitaminer och mineraler. Produkten har ett glykemiskt index på 81, vilket innebär halvlångsam inlagring av energi."



- jag har alltid ha en sån i väskan, man kan ta en bit strax före och resten efter.

är ju perfekt om du kört bodypump, den innehåller ju trots allt också bara 209 kcal och du vill ju bygga lite muskler? : )



de säljs för bara 16 kr på gymgrossisten, vilket är bra om man ska beställa mycket iaf : )

2011-02-08 @ 13:42:21
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktig du är tjejen! Jag blir lika imponerad varje gång jag är in på din blogg och läser om din kamp!

You go girl!

2011-02-08 @ 14:53:56
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag blir fan sugen på att gå på pass och bygga lite muskler, innebandy en gång i veckan bygger inte så mkt. Finns det så man kan ta en prova på vecka?

2011-02-09 @ 09:00:13
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0