Sova?!

Alltså jag förstår inte varför jag har såna seriösa problem att lägga mig på kvällen? Jag kommer aldrig i säng i tid, spelar ingen roll hur trött jag är. Jag vill helt enkelt inte sova om nätterna! Tycker det är skittrist. Dagarna däremot skulle jag kunna sova mig igenom. Att ta en tupplur mitt på dagen är bland det bästa jag vet! Jag borde egentligen ha ett nattjobb tror jag. Hade varit kul att testa iallafall, kanske skulle uppskatta nattsömnen då?

Har suttit uppe själv i flera timmar. Verkar som att S är påväg att bli sjuk igen så han har i princip sovit sen han kom hem från jobbet och Gabriel var helt slut efter dagis så honom la jag redan 18.30. Har fördrivit tiden med att kika igenom Mio's vårkatalog och drömt om lite nya inköp till vardagsrummet. Har hittat en stor väggklocka som passat perfekt på våran tomma vägg, vet dock att Simon inte alls är lika imponerad av den som jag. Typiskt! Men man kan ju alltid drömma, eller tjata haha ;-) Nädå, jag kan inte bestämma all inredning här hemma även fast jag egentligen vill!

Nu ska jag faktiskt krypa ner brevid min älskling. Måste ställa väckarklockan tidigt imorgon då jag ska hinna dricka min frukost och morgonkaffet innan 2 timmars "fasta" före BIA. Gud vad jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Jo, hon är översynt. Precis som jag var när jag var mindre. Så förhoppningsvis växer det bort som för mig. Ögonen utvecklas fram till 8-9 års ålder.



2011-02-15 @ 00:43:28
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Jo jag hade ju det. Samma med Jonas. Så det kanske inte är så konstigt. Gissar att du säkert också ville ha glasögon när jag hade de ;) Ellen ville då verkligen ha det :)



Hoppas det blir bra resultat på BIA:n nu! Mycke mukkler! :)

2011-02-15 @ 09:49:01
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Britta

Håller tummarna!

Ring mig sen!: )

2011-02-15 @ 11:24:39
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0