Älskade du.

Ibland förstår jag mig inte på våran son, ganska ofta faktiskt. Men det är just en sak som jag gärna önskat han kunde svara på.. Nämligen att varje gång jag jobbar och börjar tidigt så sover han alltid till runt 9-tiden, däremot när S jobbar då ska han minsann upp tidigt. Idag slog han upp sina stora blå redan 6.30! Ja, det är märkligt det där. Jag hade faktiskt inte klagat över en sovmorgon någongång ;-) Skämt å sido, det är bara lite lustigt att det ALLTID är såhär.

Vi har iallafall haft en mysig hemmadag jag och min lilla busunge. Han är förjäkla härlig den där ungen! Oj så många leenden han satt på mina läppar idag! Jag slutar nog aldrig förundras över honom och alla alla hans framsteg han gör varje dag! Jag har inte riktigt förstått ännu att han faktiskt har blivit 1½ år. Det känns bara så surrealistiskt. Han var ju nyss ett litet knyte som bara låg och gosade i famnen och nu är han en trotsig, busig och viljestark liten kille med sin alldeles egna personlighet och charm.. Ja, vad ska man säga? Livet är allt bra underbart ibland! :-)

Här var Gabriel 4 dagar.. Det känns nästan som att det var förra veckan vi var på Barn 4 på NUS och beundrade våran nya familjemedlem som låg och "solade" dagarna i ända ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0