Lovely!

Vi har haft en riktigt härlig dag!!

Jag, lillebus och mormor åkte till storheden i eftermiddags. Mitt shoppingförbud är officiellt över! Väggfäste till tvn, 3 mattor, datahögtalare och så lite förbrukningsvaror. Och så gav vi mormor en tackförattdufinns-present! Tanken var även att kika efter ett nytt skoställ då Gabriel suttit sönder vårat. Och inte mig emot! Jag avskydde det! Men ingen jackpot på den fronten så jag tänkte kika möbelaffären som ligger nära här.

När Simon slutat jobbet kom Krister hit och vi åt middag tillsammans alla fyra! Och så har Linda, Kent och lilla Vilja varit hit. Mysigt med kvällsbesök, det händer sällan när man mest umgås med andra föräldrar!

Imorgon väntar en lång dagisdag för Gabriel, 7½ timme.. Uh, det känns lite jobbigt faktiskt. Och det är ju ändå vardag för de flesta familjer! Det är tur jag vet att han har det superbra därborta!

 Lillebus testar mammas STOOORA skor!


Och så sin nya fina, fina mini kånken!
 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Sötisen! Det är precis så där banden ska vara :-)

2011-02-03 @ 22:46:13
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Britta

Jag kommer inte vänja mig med att han är så stor.

Usch, känns som att han växt flera, flera cm på en månad..

2011-02-04 @ 08:07:37
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nöjd ägare till en mini kånken, sötunge :).

2011-02-04 @ 09:47:35
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0