11.1.2011

Detta har verkligen varit en kanondag!

Inskolningen gick suveränt! Gabriel log direkt vi kom in i hallen och såg de andra barnen. Han gick runt lite i hallen tills han tillslut vågade sig in i lekrummet. Då inspekterade han barnen en liten stund och började sen leka med alla roliga leksaker som fanns där! Han brydde sig knappt om mig och Simon, han var så himla nöjd! Och han ville inte alls hem efter våra 2 timmar där! Han började nästan gråta och gjorde sig helt lealös så det skulle vara svårt att bära ut honom hihi. Det bådar ju gott! :-) Ser så framemot imorgon igen!

Lillebus just innan vi kilade iväg till dagis..


Och ikväll var jag ju iväg och tatuerade mig. Han skissade upp tatueringen på fri hand och först blev jag lite nervös då jag såg att den egentligen inte alls blev som jag tänkt mig, och jag gillar inte att "klaga". Men när jag fick titta mig i spegeln kände jag bara "det här är DEN!". Och ja, den blev super! Jag är så nöjd! Och till hur det kändes kan jag bara säga ONT! Fy tusan.. Den sitter långt ner på insidan av vaden, eller hur jag nu ska förklara det.. Nästan nere vid foten och jag misstänkte att det skulle kännas, men vissa bokstäver var värre än andra. Nu längtar jag ännu mera till sommaren då den kommer synas lite mera. Vi pratade lite om träning och han sa att jag så kunde träna imorgon om jag ville, men jag väntar tills nästa vecka allaifall då vi kanske har möjlighet till barnvakt då så jag kan smita iväg en stund :-) Bild på den dyker upp lite senare!

Och tillsist. Jag blir så himla glad av era fina, värmande ord om min viktresa både här och på facebook! Såg också att jag var nämnd i 3 bloggar, ni är så gulliga! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken gullig bild! :)

2011-01-11 @ 21:08:17
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0