16.1.2011

Inatt har lillebus sovit hela långa natten, utan ett endaste avbrott. Halleluja! Sen dagisstarten har han nämligen sovit ännu oroligare än vanligt, men det är ju så mycket nya intryck hela tiden. Jag är själv galet trött efter några timmar därborta. Men ärligt talat så gillar jag faktiskt att vara tillbaka i dagismiljö. Jag gick ju barn- och fritidsprogrammet på gymnasiet och har haft endel praktiker på förskolor. Det är som mysigt ändå!

Idag var ju tanken att vi skulle hälsa på K & V. Dessvärre vräker det ner snö och det ser inte riktigt ut som att det kommer upphöra inom ett par timmar. Det verkar iallafall slutat blåsa, men det är rätt tungt att ploga trottoaren med barnvagnen. Hur som helst så om vi nu inte går dit så kommer dom hit istället, så bus blir det oavsett väder! :-) Nu känner jag verkligen hur enkelt det vore med körkort, men planen är väl att jag tar det någongång iår trots att jag egentligen inte vill, men fördelarna är desto fler än nackdelarna.

Nu måste jag göra färdigt städningen som jag började med igår. Jag älskar vår UltraSilencer då vi kan dammsuga trots att Gabriel sover för den låter ju knappt någonting! Det var väl spenderade pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0