21.1.2011

Efter jag lämnat Gabriel på dagis imorse gick jag på långpromenad med Johanna. 2 timmar knatade vi runt i snöblåst. Johanna är verkligen en superduperprommis-kompis, hon har ungefär 1000 gånger bättre kondition än mig så jag får upp ett bra flås för att hinna i hennes tempo. Och så är det ju himla kul att bara gå och surra! Trivs så bra i hennes sällskap och hon är någon jag verkligen kan prata om ALLT med. Jag gillar såna relationer, då man liksom bara känner sig trygg och avslappnad! Men jag är lyckligt lottad som har väldigt många fina vänner! Ni äR BäZzT! (som man hade skrivit för 10 år sen haha)

Nu ska jag strax bege mig ut i snöovädret som härjar ute och hämta lillebus från dagis. Är spänd över att höra hur hans dag varit, från fröknarna då förstås ;-) Han har säkerligen haft det bra trots ytterligare en näsblodsincident imorse!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, fiffigt! Och tack för idag och för dom fina orden! Jag längtar tills träningen imorgon!! :D

2011-01-21 @ 17:56:41
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0