Bebismys!

Bebissjuk är bara förnamnet av vad jag blev ikväll. Herregud, vilken mysig liten tjej! Så himla söt! Dom små, små händerna och den underbara bebisdoften.. åh! Det är farligt att vara omkring bebisar ;-)

Det var iallafall jättetrevligt hos Linda och Kent. Jag fikade trots att jag egentligen tänkt avstå, men det är sånahär tillfällen jag faktiskt kan unna mig! Annars så klarar jag mig faktiskt utan, eller jag har rättare sagt inte en godisdag i veckan. Så födelsedagar eller bara någongång då och då räcker alldeles utmärkt för mig!

Idag fick vi spontanbesök av Elina och Saga. Det var himla skoj eftersom våran playdate förra veckan blev inställd!

Nu ska jag knåpa ihop min lista, men jag känner på mig att den inte blir nå vidare matmässigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0