Bus i sikte!

Dag 2 av inskolningen gick finemang den med! Lillebus kunde knappt bärga sig när han insåg var vi var, han hjälpte tillochmed till att klä av sig och allt ;-) Det ska gå undan! Imorgon blir ännu en kort dag, då ska vi prova vara med under frukosten. Och på fredag blir det lite längre och både lunch och vila därborta. Det ska bli intressant, han härjar ju så mycket under måltiderna hemma, men det skulle inte förvåna mig om han sköter sig exemplariskt där.

Just nu ligger han och vilar och när han vaknat ska vi ta pulkan och kila över till Vigan och Ebba för lite bus. Elina och Saga skulle tydligen också kika förbi. Det blir Gabriel och brudarna som vanligt dårå! ;-) Själv ska jag nog också passa på att vila en stund, eller städa. Har inte riktigt bestämt mig ännu, men det hade varit gudomligt att sova en stund.
Mitt H&M-paket kommer föressten idag! Wiii! Nu hoppas jag bara att jag kan ha allting, blir så himla besviken annars. Väntar på ett annat roligt paket i veckan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0