Det blir bara fel!

När Simon kom hem med Gabriels nya kånken var jag lika förväntansfull som ett litet barn på julafton. Vi hade nämligen haft lite diskussioner under dagen då han sa att den som heter "graphite" inte är grå, utan grön. Jag kallade honom färgblind, för den gråa ser verkligen inte ut att vara ens i närheten av grön. Och ja, han kommer hem med en militärgrön mini kånken. Han hade  varit duktig och läst på lappen och det står "graphite" på lappen, men på den jävla lappen team sportia klistrat på, på den underliggande står det "green". Men herregud, vilken idiot har klistrat på den där lappen egentligen? Jag ser nästan lite framemot att gå och lämna igen den imorgon för jag kommer inte kunna hålla mig från att fråga om dom är läskunniga, för tydligen vara alla likadana märkt med samma. Nåja, förhoppningsvis har dom den gråa annars blir det att klicka hem den istället. Visserligen var den militärgröna lite charmig, men jag vet inte om jag vill behålla den ändå..

Jag har iallafall bett om ursäkt till hjärtat för att jag kallade honom färgblind ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0