En underbar dag med underbara vänner!

Det blir en liten nattuppdatering, men vi har haft en fullspäckad dag! När jag slutade jobbet kom Kristina och Vendela hit och med sig hade dom sushi! Mums, så gott! Dessvärre började jag må fruktansvärt dåligt efteråt, fick magkatarr och blev illamående. Fy.. Men efter lite Novaluzid så gick det över. Gabriel och Vendela busade som alltid när dom är tillsammans. Gabriel är inte särskilt mycket för mindre barn, äldre barn är däremot superroligt. Han är löjligt förtjust i Vendela. Han skiner upp som en sol när han ser henne och idag har han varit så full av lycka! Det är så härligt att se dom busa tillsammans! Det värmer i hjärtat ♥ Och jag gillar ju givetvis att Vendela har en så gullig mamma som Kristina, där har jag verkligen hittat mig en fin vän!

Och ikväll har G's gudmor varit hit och vi har ätit västerbottensostpaj med diverse tillbehör och så en fruktsallad med turkisk yoghurt och honung till efterrätt. Gabriel älskar västerbottensost precis som sin mor! Han var dock ganska trött vid middagen idag så han ville mest trotsa och stjäla sallad från min tallrik hihi. Han är som söt, världens sötaste enligt min mening såklart!

Imorgon är det gym på förmiddagen som gäller och efter lunch ska vi möta upp Vigan och Ebba för en runda på stan. Ska kika efter lite kläder åt lillebus till dagisstarten, en märkpenna och så framförallt kolla om det finns något fint på H&M att fylla på min garderob med. Jag hoppas, hoppas, hoppas att de fått in lite vårnyheter!

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK! Jag älskar också vår hörna i hallen, speciellt nu efter lilla makeovern :-) Stolen heter Mademoiselle och är en finsk, dyr designhistoria som jag fått av min mamma för några år sedan. Går att få tag på begagnad, om man har tur, typ blocket eller tradera om man söker på Ilmari Tapiovaara Mademoiselle. Jag tycker också den är galet snygg men skulle förmodligen inte lagt dom pengarna själv på en pinnstol! Kram och ha en bra helg

2011-01-08 @ 12:45:49
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0