Första lämningen

Gabriel är på dagis och jag är.. hemma! Dom tyckte han var redo att lämnas en stund, men att jag kommer tillbaka till vilan. Kände mig helt tom inombords när jag gick därifrån.. Gabriel vinkade så glatt och brydde sig inte alls om att jag gick, skönt det iallafall! Jag hoppas att jag lyckas få lite jobb nästa vecka då inskolningen är över och han ska börja vara där. GE MIG ETT JOBB! Nåja, det är bara hoppas att folk vill vara lediga eller är sjuka, det är ju ganska hemskt att man grundar sin inkomst på andra människor sjukdom. Men vad göra?

Ska passa på att vila en stund nu innan jag måste gå tillbaka till dagis. Efteråt ska vi kila över till Malin och Stina för en massa lek, bus och surr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0