Måndagmorgon

Har ni sovit gott? Det har iallafall jag, om än för lite! Det är bara jag vaken, båda mina pojkar sover fortfarande. Det är så skönt att kunna dricka morgonkaffet ifred på morgonen. Det enda som saknas nu är en morgontidning, men jag är alldeles för snål för att betala 2000:-/året för en tidning. Finns roligare saker att lägga pengarna på :-)

Om 1½ timme ska vi vara på dagis. Känns lite konstigt att gå dit utan Gabriel, men då möjligheten fanns att vi kunde lämna honom hemma så var det bäst. Det var förövrigt förskolläraren som ville att vi skulle komma själv. Iiih, jag kan fortfarande inte riktigt förstå att lillebus ska börja dagis! Jag hoppas nu han håller sig frisk under hela inskolningen. Nästa tisdag ska han ta sitt MPR, är lite rädd för att han ska reagera på det. Tanken var ju först att Gabriel skulle börja den 31:a och därför bokade vår bvc-sköterska in det innan. Nu blev det ju bara mitt i inskolningen istället!

Nä nu ska jag gå och väcka mitt stora hjärta!

Kommentarer
Postat av: Elina

Oh, SÅ spännande. Jag ser framemot att få höra om imorgon då det är hans stora dag. :)



Det är riktigt dyrt med tidningen, men så värt de då jag älskar att läsa tidningen på morgonen. :)



2011-01-10 @ 10:46:38
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ska jag göra :) Jo bara ersättning nu :D

Tänker börja med promenad vid middagstid.

2011-01-10 @ 11:53:01
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Om han reagerar på MPR vaccinet så dröjer det ungefär 2veckor så det ska nog inte vara någon fara :-)

2011-01-10 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0