Noll motivation

På förmiddagen var vi förbi tatueringsstudion. Hade helt glömt bort att det är trettondagsafton idag så han var givetvis ledig till fredag. Jag som verkligen behövde dit och prata lite! Nåja, vi ska kila dit när S slutat jobbet på fredageftermiddag istället och hoppas på lite tur då!

Kvällen har jag spenderat på jobbet. Trist att jag inte hunnit med någon träning idag, inte heller städning. Städningen hade jag väl egentligen hunnit med, men jag har verkligen ingen ork. Känner bara att jag snart låter allt förfalla. Men tänkte börja lite smått ikväll och göra färdigt imorgonkväll då istället. Ska köpa tulpaner, det brukar alltid få mig på städhumör! Jag älskar verkligen tulpaner!

Imorgon väntar ytterligare ett arbetspass och efter det ska jag iväg på bodystep, KUL! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0